fredag 26 september 2014

You can let your smile change people, but don't ever let people change your smile

Godmorgon! Jag sitter just nu och käkar min frukost-protein bowl cake! Nam!:) började denna fredag med att dra spinning vi gymmet, var väldigt trött när jag vaknade 6:30 eftersom jag hade så svårt att fånga sömnen igårkväll. Nåja men efter jag hinkat i mig mina aminosyror och kom ut i den friska kalla luften piggnade jag snabbt till. 
Nu blir det bara lugna puckar under dagen tills det nalkas rygg- och biceps träning med Emilia! Hela helgen ledig och jag njuter sååå.. Denhär veckan har jag haft sån mega superduper träningsvärk nästan hela tiden, så att få vara ledig från jobbet och låta kroppen återhämta sig ordentligt mellan passen är nödvändigt denna vecka. 
Nåja nog om det, nu ska jag fortsätta njuta av min frukost! :) have a lovely day! 

Inga kommentarer: