tisdag 23 september 2014

Every day counts

Good morgon solstrålar!
Sitter med små ögon och räknar minuterna tills jag slutar jobbet. Ska bli härligt att få krypa ner under täcket snart. Har på känn att när jag sedan vaknar kommer jag ha en rejäl träningsvärk i benen och rumpan från igår.. känner redan att de är styva och möra. Det är inget skämt när jag säger att jag var på bristningsgränen under träningspasset! Det var så himla tungt! I slutet av passen darrade benen okontrollerat och var opålitliga att gå på. Men aaaah så skön den känslan kan vara, jag bara älskar det! Drog även ett X Bodyfit-pass på gymmet för 19st energifyllda kvinnor.. fick försöka hålla en god min på läpparna redan från när jag drog uppvärmningen åt dem! :D Idag ska de små kycklingbenen pinas ännu 30 minuter och senare blir det även ett axel och triceps-pass.
Have a great day everyone! :)

Inga kommentarer: