onsdag 3 september 2014

Lyssna till din kropp

Godag små kycklingfileer! 
Dagen började bättre än gårdagen, halsen är nu betydligt bättre och jag känner att jag har mer krafter! Tummen upp! (*Men knack i trä*, inte ännu helt återställd). Hade tänkt ta vilodag igår men beslöt mig för att försöka göra ett lugnt benpass- långa pauser,lättare vikter och gå efter pulsen och krafterna. Idag har jag trots det träningsvärk, kanske eftersom man fokuserade mer och hade mer tid att tänka på vilka muskler som skulle jobba. Men viktigt är att kunna urskilja på när kroppen verkligen behöver vila och när det är möjligt att göra lugna styrketräningspass. Att man inte belastar kroppen för mycket när den håller på kämpa emot någon förkylning eller annat! Men alla känner troligtvis sin egen kropp bäst och därför måst man göra det beslutet själv också.
Så idag tror jag att jag köra lika som igår, men rygg och biceps. 
Har just kaffat med gamla arbetskompisar, och ååhh så man får skratta och bli fylld av positiv energi- underbara människor! :)
Nu soffhäng tills gymmet! 

~Bild från gårdagen~

Inga kommentarer: