fredag 24 oktober 2014

Winter white

Godmorgon från min sida.. har vaknat för drygt en timme sedan, lika slö och trög i både kropp och knopp som igår. Nattjobb tar verkligen på energin! Men nu har jag iallafall 2 dagar ledigt innan jobb igen, hoppas bara jag hinner vända tillbaka dygnet innan jag igen ska svänga på det. Ja nattjobb är verkligen inget man jobbar med i många år, iallafall inte jag kommer att orka det. 

Har just ätit och ska strax dra på mig träningskläderna, ska dra intervallspinning vid gymmet. Får nog hälla i mig en eller femtielva koppar kaffe innan det. Det känns verkligen av att det är fredag och man börjar vara på lite sparenergi.  Men färdig klagat nu! 
Den första snön har också kommit! Den ville vi ju kanske inte ha riktigt ännu..snö plus blåst lika med skitväder. Jaha så här gnäller jag igen!  En lite sämre dag idag tydligen. 
Önskar er en mysig fredag anyway, klä er varmt och minnas att ta era vitaminer så vi orkar hela vintern! :)
(maten var iallafall god och ljuset doftade gott i vår nystädade lägenhet, för att se några positiva saker med denna dag ;) )

Inga kommentarer: