fredag 10 oktober 2014

Fitness inspiration

Hej på er!
Jobbar inatt sista vaknatten, och imorgon på eftermiddagen åker jag,Viktor, Emilia och Björn ner  till Tammerfors och sover där på hotell en natt. På lördagen ska vi shoppa lite och sedan fortsätter vi köra ner till Lahti för att se på Nordic Fitness expo!! Ska bli så himla kuuul!! Har aldrig förr varit och kollat på några fitnesstävlingar, så det blir verkligen intressant! Bra oxo att se hur tävlingarna går till på riktigt från början till slut, så man vet lite innan man själv ska stå på scen! :) vi kommer att se på  Bikini fitness Pro- och Nicole Wilkins tävlingarna.. Där kommer bland annat mina coacher Sara och Camilla Back att tävla, samt Bikini pro athleterna Christina Fjaere från Norge, Margret Gnarr från Island och Michelle Lewin från Florida! Oumajgaad ser SÅ framemot att se dessa skönheter i verkligheten!
Håller självklart tummarna för att mina coacher Sara och Camilla tar hem vinsten!! Stort lycka till!

(Bilderna är lånade från athleternas Instagram-konton: @sarabackfitness, @backcamilla, @margretgnarr, @michelle_lewin_, @christinasf_ifbbpro)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså fy hur de seer ut om man får sej så ... de e ju int ens snyggt .. onaturligt

Sabina sa...

Alla har rätt att ha sin egen åsikt jo.. Dethär är min idealbild på bikinifitness och tycker de ser starka, disciplinerade, självsäkra och snygga ut, men det är min åsikt! :) Och jag ser upp till de som bär en sånär kropp för det visar på oerhört hårt arbete, tålamod, planering och disciplin vilket jag tycker är attraktivt! :) men tur alla får tycka och se ut som de vill.