torsdag 16 oktober 2014

Strike a pose

Här går dagarna snabbt förbi! Har nu ett nattskifte innan ledig helg. De kommande tre veckorna har jag mycket jobb så det kommer vara hård planering för att få in alla träningspass, arbete och "bara vara"-tid för familj och vänner, vilket är lika viktigt som något annat!
Har haft bra med energi denna vecka under träningspassen. Musklerna har börjat vänja sig med det nuvarande schemat så nästa vecka tror jag att jag ska öka vikterna lite. Det återstår bara två veckor kvar av det nuvarande 6-veckors schemat. Spännande för att se hur nästa upplägg ser ut!! Dock har jag varit väldigt seg av mig på morgonen och kvällarna, och jag har varit i behov av mer sömn än vanligt. Kanske det beror på höstmörkret? eller av de intensiva passen..eller en kombination av dem båda. Men jag mår bra och trivs såsom livet är just nu! :)

Vi har även beställt nya poseringsskor från Boutiqueloulou. De vi köpte tidigare fick vi nämligen veta att inte är tillåtna nästa år eftersom de har en 1cm platå fram på skon. Så nya är påväg hem och jag hoppas de passar så man får börja öva med dem! Poseringarna börjar sitta lite bättre men ännu är man nog beroende av en spegel för att rätta till vinklarna. Men lite smidigare börjar det gå, nu gäller det bara att hitta sin personlighet i gången och poserna och sedan börja öva utan spegel. So much fun!!
-en bild från veckan, Emilia & jag-
Imorgonkväll kommer vår kära team-kamrat Niina hem på besök (som nu bor i Umeå). Då ska vi poseringsträna tillsammans, blir så roligt!

Inga kommentarer: