fredag 3 oktober 2014

The pain you feel today is the strength you feel tomorrow

Morning sunshines! Här blev det ingen sovmorgon fastän min kropp gärna tagit det efter alla vaknätter. Men jag hade lovat att dra ett spinningpass åt en grupp skolelever så det var bara att hoppa upp när alarmklockan började skrika klockan 7.00. Men det var en glad skolgrupp så det var värt att stiga upp för! :) Efteråt körde jag rumppump utan vikter, höga reps med hög musik i öronen. Jaa man kan säga att man börjar bli van att träna med träningsvärk.. men härligt så! Efteråt blev det en lång varmdusch och frukost bestående av 1dl havregryn, 3 ägg och 1 banan = protein bowl cake. (mixa ihop alla ingredienser, tillsätt lite kardemumma, bakpulver och kanel, och in i micro på ca 2 minuter. Efteråt har du en av den godaste frukosten, som smakar precis som om du skulle äta en nygräddad kaka som din mommo sku ha baka! ;) 

Nu dax att fixa till mig och sätta på vanliga kläder. Det blir nämligen en stadsrunda med min kära mamma! :) 
Njut av fredagen hörni, det ska jag åtminstone göra! 
It may look like shit but it sure tastes like heaven! 

Inga kommentarer: