lördag 25 oktober 2014

Let´s have tea time

Hellou there bootybuilders! 
Jag som hade sett fram emot att sova inatt i min säng och dessutom få ha sovmorgon fick istället ligga och höra till Viktors djupa andetag.. ingen sömn ville komma för mig. Mot morgonkvisten somnade jag dock och sov sedan till tio. Men började dagen yberbra! Med min goda protein bowl-cake och te, tända ljus och stickasockor.. julfeelisen börjar krypa fram, and i kinda like it. Julen är ju årets bästa tid!! *hjärtögon*

Har haft en lägenhetsvisning på dagen och så har jag handlat lite godsaker inför mitt cheatmeal ikväll! Det pirrar lixom i kroppen av att få veta att snart, snart får man sätta en godsak i munnen ;) 

Hursomhelst ska vi i kväll träffa hela halva släkten, det blir förhoppningsvis en trevlig kväll men roligt program. Mer får ni höra senare.. 

Liptons Pear chocolate te är jag för tillfället lite beroende av. Rekommenderas! 

Inga kommentarer: