måndag 13 oktober 2014

Goda ögonblick

Lite mer om helgens händelser då.. På Nordic fitness expo var det inte bara tävlingar utan en stor mässa också där olika träningskläd-märken sålde kläder bl a better bodies, biancaneve, sixdeuce,. flera olika kosttillskott, fitnesstukku och massa andra försäljare! De hade även bänkpress-tävlingar på en annan scen. Man skulle ha kunnat spendera hur mycket pengar som helst där, massa fint och nödvändigt.. men vi hade fått lugnat vårt shoppingsug redan på dagen så vi köpte inget därifrån.

 MEN något annat vi istället blev rikare på från mässan, var att vi träffade Michelle Lewin! Altså, huuuur snygg får en människa vara egentligen? Trodde hon var större i verkligheten men hon var lika lång som mig och Emilia, och vi är mellan 160-166cm. Aija hursomhelst hade jag planerat vad jag skulle säga till henne när vi gick fram, men när jag väl var framme och kramade om henne så blev jag stum av nervositet! Så fick inte ur mig ett ord! Altså hur ball kan man va! åh så typiskt oss finländare.. har ännu ångest över att jag inte lämnade och prata med henne när jag en gång hade chansen. :D huhhu! Nåja en dag kanske jag har jobbat upp mig inom Bikini fitness-branchen och får träffa henne igen, DÅ ska jag prata med henne ;) 

Vi övernattade på hotell Cumulus i Tammerfors. Ett väldigt fint nyrenoverat hotell.

På lördagsmorgonen startade vi dagen med hotellfrulle.. min veckas cheatmeal- SÅ värt det! Lite av frukosten hann jag få på bild,. andra och tredje gången jag hämtade mer glömde jag bort att fota då jag var så i extas av allt det goda! ;)

Inga kommentarer: