måndag 28 november 2011

Julgodis






Förra veckan gjorde jag olika sorters julgodis. De vita "snöbollarna" gjorde jag enligt recept med de andra fantiserade jag ihop från mitt eget huvud, och alla blev riktigt goda! :) Men jag ska meddela er att bak-vitchoklad är mycket svårt att baka med om man ska smälta ner det, eftersom det inte alls får samma krämiga rinnande konsistens som mellan- och mörkchoklad får när man vattenbadar det.
Kan sätta upp snöbollsreceptet imorgon om någon vill ha det? :)

9 kommentarer:

malin. nybohm :) sa...

Ojj ser jätte goda ut.. :) skriv resept på dem ? till min hotmail ? :)

Anonym sa...

joo gärna, kan du sätta upp en kort beskrivning på dom andra också? :)

Anonym sa...

Du behøver int sætta opp receptet ænnu, vi vill ha smakprov først;) Gjærna en kvæll i vka 51. H. Pia, Linn & Ella

Anonym sa...

joo, de kan du lägga :)

äms sa...

Berätta gärna hur du lagat de andra åxå! :) De såg goda ut och här ska nämligen bakas julgodis! tack /m! :)

Saray sa...

give me the snöbollsrecept! Och så vill jag att vi lagar sånthär du och jag också, snart! :)

Sofia sa...

Jag vill ha!! :)

M sa...

Jo recept tar gärna emot :) Ser supergott ut!

Sabina sa...

Oj det var verkligen många som var sugna på lite julgodis! :D Sätter upp receptet strax som ett inlägg! :)