torsdag 10 november 2011

Inredningssugen




Jag har världens pyssel, inrednings och design-sjukan nu! Har sån stor lust att tillverka och göra något! Tänk så himla härligt när man får börja rita huset man ska bo i och sen få inreda hela lyan.. åhh så härligt det blir!! :) Men man måste ha en stor budget så att man kan göra sitt hus precis som man drömt om, så ett husbygge blir nog först om ganska många år när man har hunnit arbeta in lite pengar haha,.nu ska jag drömma vidare om kök, soffor och badrum.. Sov gott söta läsare! :) (bilder från weheartit.com)

2 kommentarer:

Pisa sa...

Du sku ju bord gå på min utbildning du ! :)

Sabina sa...

Ja veet de sku va sjuktkul!:D Men ja e nog nöjd me min utbildning så ja tror no ja vald rätt.. inredning, konst å sånt hör absolut ti min hobby, men ja får periodvis kickar å ideér så därför sku int ja kuna jobb heltid me de fö ibland har ja noll fantasi :))