söndag 13 november 2011

Farsdag

CHA! Idag är det farsdag, Grattis alla fäder! fast jag nog säkert inte har en enda pappa som läser min blogg :D
Kom just hem från Robins, så nu blir det att göra sig i ordning för att sen åka iväg och uppvakta Pappa, Moffa, Faffa för att dom är pappor, tänk, man kanske inte skulle finnas om de inte gjort det dom gjort! :D Haha.. senare också till Robins som har släktkalas. Mycke firande!

Hela gårdagen blev jag fotad och det blir såå spännande att få se bilderna! Tror nog att vi lyckades. Men hjälp vad man kan känna sig stel och svåravslappnad när man blir fotad, märkte verkligen att man inte är van att bli fotad sådär på riktigt. Men ganska snabbt fattade man hur man skulle vara och då gick det bra :)

På kvällen var jag och Sofia på Paranormal Activity 3 på BIO! Så fruktansvärt hemsk, spännande och bra den var! Satt som en rädd mus hela filmen igenom. Men absolut sevärd för de som gillar skräckfilmer! Gillar inte filmer som är massa blod och äckel, det ska vara spänning!
Nej nu babblar jag på, vilket ni inte orkar läsa och jag inte har tid med. Så hoppas ni får en fin dag! Bloggar mer senare! PUSS&KRAM!

Inga kommentarer: