måndag 7 november 2011

Behöver




Då var det måndag igen. Idag är det skola, jobb och träning på schemat. Har en ganska skön vecka framför mig, med lite av allt, med ett måttligt tempo.



Och jag behöver verkligen en ny telefon! När ska jag orka pallra röven till en butik och kolla in en ny telefon? jag har tappat min nuvarande telefon i golvet säkert tretusen gånger och den ser ut som att vara 100 år gammal, rispig, sprucken och så hakar den upp sig lite hela tiden. Kanske en ny telefon kan bli en julklapp till mig själv? .. och den stora frågan, vilken telefon ska man köpa då?


Och en telefonförsäljare kan nog få mig att köpa vilken telefon som helst eftersom jag litar ju på det de säger och är rätt lättövertalad och tror att det är den bästa telefon ifall de säger så, för vad vet jag om telefoner. Enda jag vet är att denna gång vill jag ha en svart telefon för jag har en vit för tillfället. Mer vet jag inte.

6 kommentarer:

Anonym sa...

inte i-phone, vänta på 5an isåfall den lär komma ut nästan vår/sommar..kanske en windows telefon?

emma sa...

Samsung galaxy e superduper bra :) tåål mycket ;)

Sabina sa...

Anonym: Varför inte en i-phone? är de dåliga på något sätt eller?

Emma: Aaha, en sån har Robin också och han e nöjd me sin! :) Kanske ja måst lek å bekant mej lite me hans telefon så får vi se ifall de kanske blir en sån :) Å jaa di MÅST tåla mycke fö ja e bra på ti va oförsikti me telefoner :P

Sabina sa...

Anonym: heh nu kanske jag är lite blond men vad är en windows telefon för nå telefon?

Anonym sa...

iphonen håller inte alls..tappar du den i golvet är fram eller baksidan sprucken medsamma..och att köpa nytt skal kostar 250 euro..:O den nya som nokia ska komma ut med snart :)

Sabina sa...

Anonym; ahaa.. jaa 250€ för ett nytt skal låter inte så kul, måste se lite hur den nya nokian är då :)