onsdag 9 november 2011

En per dag

Många bloggare håller på med olika listor med frågor som de svarar på, så tänkte också svara på lite frågor som ni får fördriva er tid med, om ni vill :) Nästan som en liten julkalender ;) haha nää.. Hursomhelst är det dehär frågorna ni kommer att tvingas läsa om! muhahaaa

01 – En bild på mig + 7 fakta

02 – Vardagslyx

03 – 5 saker jag behöver varje dag

04 – 5 saker jag inte tycker om

05 – Det här ska jag bli när jag blir stor

06 – 5 saker ni inte visste om mig

07 – När jag var liten

08 –Jag är bra på

09 – Något du peppar dig själv med

10 – Såhär såg jag ut för länge sedan

11 – Min syn på kärlek

12 – I min handväska

13 – Så gör man mig glad

14 – Mina förebilder

15 – Så många gånger har jag flyttat

16 – Min jul

17 – Mitt favoritminne

18 – Ett pinsamt ögonblick

19 – Om jag vann 1 000 000 euro på Lotto skulle jag

20 – Det här får mig att gråta

21 – Mina dåliga sidor

22 – Det här upprör mig

23 – Hur gör jag någon glad

24 – Jag skulle vilja se

25 – Personer jag pratar med när jag är nere

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jag tror ja lånar denhär listan... Så jag har något att skriva om, hehe :)

Sabina sa...

jaaa göra de! :) så böv man int allti tänk så myki om int man har så myki ti skriv om :)