måndag 14 november 2011

5 saker jag behöver varje dag

I lördags och söndags hade jag så fullt upp varje minut så min blogg blev lite lidande, men här kommer 3:ans fråga! :)

03 – 5 saker jag behöver varje dag (materiella)
  1. MAT, okej? :D det är väl en självklarhet
  2. Min TELEFON, jag klarar mig inte utan min telefon, fastän jag inte behöver pilla på den eller ringa nån hela tiden så måste jag ha den så att jag är kontaktbar. Jaa så är det bara.
  3. Min PLÅNBOK, med bankkort, ID och studiekort.. jaa man slipper inte långt utan dessa kort.
  4. HÅRgrejjer som (FÖN, PLATTÅNG och VOLUMASTER)! Efter duschen ser jag ut som en slickad katt och skulle inte kunna vistas bland folk om mitt hår skulle bli tvungen att bli torrt av sig själv och sedan inte fixas lite!
  5. Mina NYCKLAR, jaa hur skulle man annars slippa till arbetet, lägenheten, cykeln och hemhem!

Blev nästan ganska svårt att komma på 5 saker man verkligen behöver varje dag, för allt kan man ju klara sig utan 1 dag. Men man behöver ju nästan allt man har lite hela tiden, det är ju därför man har dessa saker i mängd och massor. :)

Inga kommentarer: