fredag 11 november 2011

Jobbfredag


Idag är det jobb från 10-18, sen hem med buss! Skönt med fredag, och förhoppningsvis lite mera liv i butiken idag eftersom vi har Hunkydory weekend i Seven Roses idag och lördag, därmed också -25% rabatt på alla Hunkydory plagg! :)

Oj vad det är mycket på schema denna helg, tror inte jag har en ledig timme före söndagkväll, men det är kul för det är ju bara trevliga saker på planeringen!
Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen börja fixa mig för arbetet, Ha en fin dag! Kanske vi ses i butiken! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina koftor, om man sku ha varit i Vasa:)! Va nära att koma en sväng idag, å ta hem dej på i samma väva men men så våga jag inte köra så långt då biln ännu inte har vinterringaaar på:/! Men snart såå:)! Hoppas d går bra i jobbet:)! Å så e d ju G daag:)! Ha det fint syssan! Kram, O o J

Sabina sa...

jaa som sagt vi tala ju just, :)) Men jo nee int ska man risker me nå somarringar nåmer, gick bra me buss å fast de suger när de tar så läng :) Hoppas ni har en skön kväll me myki goodis så ses vi kanske imoron eller på sönda! kramis! :)