fredag 25 november 2011

10 – Såhär såg jag ut för länge sedan

Kanintesegladutpåbilderfjorttis.då

Hahah omg. Året var 2006 tror jag, och jag tillbringade nästan både dag och natt med Anne-lie och Sara den sommaren, det var minnen det.
Har faktiskt inte någon äldre bild av mig själv på datorn än den här. Bra att man sparar bilder som man tagit under åren, för tänk vad roligt det är att få se hur alla och allt förändras! :) Man ska aldrig radera bilder bara för att de är fula eller annat, man får sig ett gott skratt kanske senare i livet när man inte tar det lika seriöst. :)

Ha en fin dag alla, strax ska jag göra skolarbete med Malena! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkt ti först du ha blekt hååri?! Men sen såg ja ju att kanske int ändå;)?!.... Fina du:)! Mysig freda kvälll syssan!

Sabina sa...

haha nee :D tackdesamma! Ses imåron! :) kram