onsdag 8 april 2015

Bra start på dagen!

Igår hade jag too much energy to handle.. så klockan 22 på kvällen bestämde jag mig för att börja baka. Dock var det ju lite sent att komma på eftersom butikerna var stängda, så fick slänga ihop det som fanns ingredienser till. Så det blev havreflarns-bak till halv tolv på kvällen. Doftade så gott att Viktor steg upp från sängen och kom till köket och undrade vad jag höll på med haha. 
Morgoncardion gjord genom promenad ute i solskenet! underbart! första cardion på hela dieten som görs genom promenad och i solsken dessutom. Dagen kunde inte starta bättre! Eller joo.. sen när jag satte mig för att äta frukost insåg jag att jag har kokat de bästa äggen man kan! Gulan var sådär härligt mjuk, fyllig och lite rinnande.. heeelt perfekt! Nu hoppas jag denna dag fortsätter i samma anda! :) Ta vara på dagen, den kommer inte i repris! 

Inga kommentarer: