lördag 9 oktober 2010

Skyltar


Har nyss gjort dessa skyltar! Det är ju bara såå kul att pyssla, men hann inte med mer en så.
Ska fixa mej nu och sen har jag några saker att göra före jag måste till arbetet (café) Börjar 16. Hoppas det inte är mycket folk i stan, men marknaden slutar ju 16 så förhoppningsvis har folket börjat åka hemåt då. Orkar inte med någon stressarbetsdag idag.

Igår var vi på mormors födelsedagskalas och sen såg Robin och jag på Idol och tog det lungt, skönt så. Får se vad som händer ikväll , vad ska ni?
Önskar er en fin dag! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gjorde du om man får fråga? Mycket snyggt! Har du tryckt eller skrivit ? /Linda

Anonym sa...

Fina skyltar, jag tror jag får lägg ett beställningsjobb åt dej:)! kramis, syssan

Sabina sa...

Linda: Tack! :)) Jag kan göra ett inlägg nu om hur jag gjorde! :)

Jessica: haha jaa man sku ju kuna göra några ti nån julklapp eller nåt :) Kram!