söndag 17 oktober 2010

Godnatt

Gokväll eller Gonatt egentligen. Har gjort lite av allt idag, har shoppat några julklappar (i know, so sick) ,kollat på födelsedagspresenter, varit på café med syrran och sen en till gång med Anne, sen till sjukhuset ett varv (nej jag är inte död! var med som stöd) powernappat, sett Oz, varit till netti, till mc´donalds och nu hemma. Ibland har min pojkvän såndär roliga bastukvällar och ifall de är i kokkola blir det att jag måste sova ensam vilket jag inte tycker om, men då måste man göra det bästa av situationen så jag ska goosa med Demi vovven min istället. Jag får ju leka med R imorgon, bara han inte sover bort hela dagen. :) Imorgon är det redan söndag (!!!!!!!) och de dagarna brukar gå lite för snabbt också, helgen är redan över, är lite besviken på mej själv eftersom jag inte har åstadkommit nått häftigare ihelg men kanske bättre lycka nästa helg. Har varit en rätt skön helg iallafall.
Nu ska jag sätta på OZ och somna in. Hoppas alla partypinglor mår som ni förtjänar imorgon, ja vet jag låter fittig men det är bara för att jag går och sover nu när andra drar till krogen :P SO LONG, BYEBYE!

Inga kommentarer: