söndag 31 oktober 2010

Down

Antingen har jag pms eller så är jag jävligt nere just nu, vet faktiskt inte om bådadera samverkar eller om det är endera. Det är iallafall för mycket just nu och skolan utgör den mesta stressen. Försöker göra det bästa, försöker göra allt, på samma gång som ingenting lyckas. Hoppas att jag snart vaknar en dag och har ett lugn i mig och en känsla av att jag lyckas för just nu blir det bara halvbra-känns det som. Men jag vet inte, har jag fel?
Vill ha Robin här nu, få en varm kram av honom - för när jag har honom nära mig känns allt mycket bättre.

Tack och lov för att det snart är jullov! GODNATT!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Du är inte ensam vännen. Hoppas jullovet kommer snabbt, behöver en paus från alla måsten.

Anne-Lie sa...

Angående din fråga så båda passar bra! Har ganska fullt upp på eftermddagarna men vi kan ringas så får vi no det nångång att passa :)