måndag 11 oktober 2010

Good girl

Vit/grå/svart ögonskugga från KICK`S!!
VACKERT!



HEJ! Idag är en lite bättre dag! :) Fastän ja måsta stiga 5 och sitta i en obekväm buss i två timmar å sen till skolan, MEN sluta 12 och efter det for jag och shoppade med mina systrar på stan, samt var ute och åt god mat. Dessutom hittade jag ett jättesnyggt ögonskugga från KICK´S! Lite för dyrt var det men jag tyckte jag var värd det idag så det fick följa med mej hem :P
OCH så fick vi idag ut tenten i Forskning och utveckling och jag kammade hem hela tenten rätt, 5/5!!! Daaaaamn i´m good! ;D Funderade på att börja belöna mej själv med en vinflaska varje gång jag får 5 i en tent, för att trigga upp motivationen i skolan, men risken är stor att jag skulle bli alkoholist då eftersom jag är ju endå ganska smart ! ;)

Inga kommentarer: