söndag 10 oktober 2010

J*vla arbetsdag

Sådär! Helgen förbi, redan. Gårkvällen var trevlig fastän jag inte var med till slutet pga av att jag skulle i arbetet. Vi badade balja och bastu, Jag, Robin, Malena, Max, Sofia, Pana och Sami. Det var skoj och avslappnande, tack för kvällen! :)

Men vaknade till en jävlit skitdag! Sov dåligt, vaknade på fel sida, jobbade ensam hela dagen och massor med folk som skulle ha kaffe hit och dit, och så fick jag inte diskmaskinen att fungera så jag har stått och diskat mellan varven för ca 150 pers.. ni kan anställa mej till ett bröllop om ni inte har diskmaskin, vet att jag skulle klara av det. Men inget som rekommenderas. Mina fingrar var russin, mitt huvud bultade, magen kurrade, benen darrade och jag höll på att piss ner mej , men där stod jag och låtsades vara glad över att betjäna i åtta timmar.

Men nu är arbetsdagen äntligen över, nu skulle jag gärna vilja ha lördag.. men så är det måndag IGEN imorgon!! Varifrån ska jag få krafter???
Åker imorgon klockan 10 med syrrona till Vasa på samma gång som de skall dit och shoppa.
Hoppas på en bra ny vecka, med nya krafter och nya tag. Men jag hoppas inte för mycket. Man kan bli besviken. Lätt. Jag tror skolan håller på ta kål på mej. Uppdaterar mer imorgon ifall jag blivit lite mer positiv tills det. Tackochadjö!

Inga kommentarer: