torsdag 7 oktober 2010

Har pojkar det bättre?

Hej folket! Fick just matpaus, det var på tiden för jag var utsvulten men så fick vi ärtsoppa så ja e fortfarande hungrig. Hatar ärtsoppa!
Morgonen började med en tidig väckning på 5.45 eftersom klockan 6.45 började spinning som jag och Anne var på. Det var skönt men skittungt! Trodde jag skulle få hjärtattack vid ett skede och det började smaka blod i munnen, är det ett dåligt tecken? :P Det blev iallafall lite för tungt. Men efteråt belönade jag mig själv med solarie 15 minuter.
Imorgon har vi tent i vårdens grunder.. får se hur dagens tentläsning kommer gå. Men vi slutar iallafall tidigt imorgon då så det är bra, kommer hem tidigt och hinner njuta mer av helgen. Vad har ni för planer för helgen? jag har inte så stora förväntningar på min helg, jobbar lördag 16-19 och söndag 11-19 . Anyway hoppas jag på att det händer något kul, känns som att jag behöver det just nu. Är så stressad av allt som har med skola att göra, eftersom det tar så mycket tid och energi och då blir jag på dåligt humör, dessutom har jag värsta humörsvägningar just nu också. Not fun, kan jag inte bara få vara en pojke för en stund. Tror pojkar lever ett enklare bättre liv :P Tror inte ni det också?
Ha en fin dag, uppdaterar mer senare!

Inga kommentarer: