måndag 25 oktober 2010

dålig nattsömn

Hej bloggen! har kommit hem från en tung skoldag, ska nu sätta igång med lite skolarbeten som måste göras, sen kanske en sväng till stan.
Har också haft världens mest jobbiga natt! Gick och la mej 11, somnade först en halv 2 tiden och så ville jag däremellan ringa åt Robin men han sov ju så de gick ju inte. Efter jag sovit en halv timme vaknar jag av att Demi sitter vid min säng och gnäller och måste ut, så jag går ut med henne och går sedan och lägger mej igen, detta händer 1 gång i timmen tills min väckarklockan ringde ock väckte mej 6. Har inte precis fått en god natts sömn, har vaknat genast jag somnat. Dessutom hade vi presentation genast på morgonen i skolan, men det gick bra fastän min hjärna inte fungerade. :) nåja har fått i mej kaffe och tomatsoppa nu så nu är allt lite bättre! :) Har ni haft en lika bra natt som mig? Skriver mer senare.

Inga kommentarer: