fredag 22 oktober 2010

feel bad

Vaknade för en stund sedan hysteriskt av att vi såg på klockan, 09.45!! Robin har ju försovit sej.. och det är mitt fel. Han skulle upp 8.00, precis som jag hade alarm på, och sade åt honom att nu ska vi upp, men vi snoozade lite till och vips var den nästan 10, jag hade helt stängt av alarmet! Robin hade ingen telefon så det var ju på mitt ansvar att säga när han skulle upp. Usch, Robin fick en dålig start på dagen och det är ju fredag, fredag ska vara en bra dag. Hoppas jag kan gottgöra honom på något sätt senare! :) Nu ska jag hoppa i springkläderna och fara uut i de iskalla vädret, -1,9!
Ikväll blir det troligtvis Idol, men ni har väl hört att Alice har hoppat av? Jag bryr mej inte så mycket, det finns många andra jättebra sångare! Och hon hoppade säkert av bara för att hon är rädd att bli utröstad idag eftersom hon var lös sist. Därför väljer hon säkert att hoppa av och ingen vet hur långt hon skulle ha kunnat gå, men hon skulle ändå inte ha tagit hem segern. Så hon vann på att hoppa av. Chadå! :)

Inga kommentarer: