lördag 2 oktober 2010

Gjorde en mössa


Fin va? :P

Hejpåer! Kom just hem från Robins, skulle ha kunnat sova flera timmar till men R skulle med på ishockeymatchen och jag ville inte fortsätta sova utan honom, så här sitter jag nu och stirrar :P
Gårkvällen blev inte så lugn sista slutligen, efter alla hade sjungit i Idol drog vi plötsligt iväg på en trip till Onnela med Kira, Max och Malena. Blev en jättabra kväll :)

Har under veckan stickat en blå mössa åt Robin i överraskning, den blev färdig igår så då gav jag den åt honom. Trodde faktist inte jag var sådär bra på att sticka :P senast jag höll i stickor och garn var typ i lågstadiet. Men klar blev den och fin också, ångrade nästan att jag gav den haha. Men nu håller jag på att göra en åt mej själv, en rosa.

3 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Jättesöt mössa! Fint me lite färg :)

Sabina sa...

Tacktacktack! :) jep tycker det är fint med färgglada mössor i höst/vintermörkret! :)

Anonym sa...

hejsan! kan du skriva i bloggen hur du har stickat mössan!hur många maskor osv.. :)