fredag 1 oktober 2010

att vänta

Hej bloggen! ÄNTLIGEN HELG!!! sitter nu just vid Robins och väntar på Idol ska börja. Ikväll tror jag det blir en lugn kväll, kanske mer fart imorgon.
Tenten som jag hade idag gick riktigt bra, så jag är nöjd. Tog bara 1 h att skriva så klockan 13 skulle jag och Malena börja köra hemmåt, men beslöt att vänta tills Kim slutat (skulle sluta samtidigt) så vi satt och väntade och väntade och efter 1 timme sa jag åt Malena att vi kanske kan börja åka hemåt? Så vi tog våra saker och Malena kollade på telefonen påväg mot bilen och såg att Kim hade skickat att vi kan åka hem för han lämnar i skolan och gör skolarbeten. Det hade han skickat när vi hade just skrivit färdigt tenten, så altså satt vi 1 h extra och väntade. Lärdom av detta: glöm inte att ta bort ljudlös från telefon när du inte behöver det längre :D haha men ingen skada skedd, bara lite roligt :P
Nu ska vi fördriva lite tid och se på ett avsnitt OZ. TJADÅ!

Inga kommentarer: