lördag 23 oktober 2010

Cherry on Top Award!

Har blivit nominerad av gulliga Hannak till Cherry on Top Award! Det fungerar så att man skall berätta om 3 saker som ligger nära ens hjärta. Och sen nominera 5 andra bloggare! :)

1. Familjen, Robin och vännerna - såklart! Skulle inte klara en dag utan dessa. Att vara älskad, att känna sig behövd och känna att människor omkring en bryr sej. Hos familjen finns trygghet och stöd och man vet att man är älskad även om man är jobbig ibland :P Robin min älskling är det finaste som finns och det pirrar i magen varje gång jag ser honom. Kan inte beskriva med ord hur mycket han betyder för mig. Mina fina vänner - ja vad skulle man göra utan vänner? De som finns där vid vått och torrt, så bra att tala med och som ger vardagen en guldkant.

2. Hälsan - ja man skall vara mycket tacksam för att man är frisk och mår bra för det ger grunden för nästan allt. Om man är frisk i kroppen mår man ofta bäst i knoppen, och tvärtom. Att man är frisk och får leva är en sak man kanske inte tänker på när man är frisk men få fort man är sjuk märker man hur mycket det tär på en. Att kunna träna och röra på sej, ja det tackar jag för!

3 Ett hem - ett hem att bo i, ett hus att komma hem till, ett hem som ger trygghet och värme om natten. Ett fint hem där man trivs i fastän det regnar, snöar eller åskar utomhus.

JAG NOMINERAR : Anne-lie Nyman, Sara Hult, Malin Westström, Karolina Åsmus, Sofia Fant ! :)

Inga kommentarer: