onsdag 27 oktober 2010

in my head

Okej, så de såhär de går till. Tydligen får man inga namnsdagsgratulationer på bloggen inte. Men har nog fått gratulationer på andra håll, som min sambo Sara, kom hem och hade köpt makuunigodis åt mej (oss) för att fira! JIHUU! :D Nu ska vi städa och äta godis samt lyssna på musik samtidigt- är ju alltid lite sådär trevligt.

Har varit på gymmet och tränat ikväll, där var en tjej som kollade sådär lesbiskt på mej. Ville gå fram till henne och säga; sorry you´re not my type. Men höll tillbaka. Tror det är ganska många tjejer/kvinnor som är lesbiska vid detdär gymmet eftersom det är ett tjejgym, men iåfösej är ju inte jag lesbisk men går dit endå så.. tjaa man vet aldrig vem är, man borde ha en undersökning. Vore lite intressant. Men obs, om du nu som läser detta och är lesbisk och tror jag är homofob så är jag inte det. Alla älskar på sitt eget sätt.

Sen en annan händelse idag, för första gången i mitt liv kommer en tv-licens-gubbe hit och frågar om jag har tv, jag blev lite nervös och förvirrad och visste inte vad jag hette. Men kom undan, inte genom att ljuga, vi har ju faktiskt inte ikopplat tv och det sade jag. Avskyr ändå när nån okänd kommer och frågar saker man blir osäker på vad man ska svara så det ska bli rätt.

Snart är det helg, imorgon åker jag hem igen. Tror jag ska fixa middag åt mej och Robin på fredag eller lördag, jag har nåt riktit mumsit i tankarna som jag bara måste testa. Dreglar bara över att tänka på det. Dessutom måste ju R få lite extra omtänksamhet eftersom han har skadat handen och har sjukledigt. :)
Men NU måste jag börja städa!

4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

WOW - den ökända tv gubben ! Ja tycker du e tuff som ha träffa honom utan att bryta ihop.

depend sa...

bor du i finland? eller pluggar du dära är det väl klart att du bor dära, men bor du dära annars liksom, eller i sverige?
är du från finland? (:

Anonym sa...

"förvirrad och visste inte va ja hette", hahhaha ja döör!! Du sku ha sagt: what do you want it to be?" :D // linis

Sabina sa...

Linis- haha aa bord nog ha sagt de :P Man blir lite sådär besviken på sig själv efteråt då man bara står å e tyst å nervös, iställe bod man koma me nå bra åt dendär trista gubben! :P