torsdag 28 oktober 2010

Då var man hemma i sitt efterlängtade sköna hem och blev för en sekund tillfredsställd men när den andra sekunden skulle ta vid drog också rastlösheten sej med mej. Är rastlös var jag än är. Vad är det för fel på mig? Eller kanske det bara är idag som jag är rastlös. Eller alltid. Jag vet inte.
Nu har jag gjort det finaste födelsedagskortet. Nu ska jag fördriva tiden nyttigt- Städa mitt klädskåp. Vill helst se OZ och ligga och mysa med R.

Nu när jag ändå är igång kan jag bjuda på en vits:
- Vad är det för likhet mellan en 4 åring och en sisu ask?
- Man får in två fingrar i båda två.
(HAHAHAHAAHA SKITKUL! XD )

HEJTÅ!

3 kommentarer:

Frank&Rémy sa...

Du är inte den enda som besväras av rastlöshet på kvällarna. Vi lider av samma sak tyvärr, och blir än värre på vintern!

Anonym sa...

SMAKLÖS vits!!

Sabina sa...

okej, ja e torr å tyckt den va askul! :P Vet den e lite pervers men man böv int va så seriös när de handlar om vitser.. :)