torsdag 28 maj 2015

Solig dag

Hallå där! Hoppas ni har en fin dag, solen lyser ju t o m idag! Härligt! Idag jobbar jag kväll, så startade dagen vid sju (lite ofrivilligt) men då var det dags för ett möte, efteråt körde jag ryggbygge i gymmet och efter duschen satte jag mig ner i solen och åt min post workoutmeal innan jag körde hem för lyxlunch hemma på terassen. 

Nytt träningschema har startat denna veckan, och det känns i kroppen. Så skönt att ha träningsvärk och få försöka kötta på så mycket det går. Dock är jag inte ännu helt hundra tillbaka med styrkan om man jämför vikterna jag har nu och vad jag hade för typ 6 månader sedan. Dock tusen gånger bättre kontakt och fokus får jag numera under passen! I like! 

Har oxo haft min kära vän Pamela på kaffe, som är hemma på en snabbvisit från Stockholm. Alltid lika roligt att catcha upp med henne! :) 

Nu ska jag dra en sväng på loppis innan jobb. Ha de gött! 


Inga kommentarer: