tisdag 12 maj 2015

Love FlavDrops

Gokväll i stugan! Är hemkommen från kvällsskiftet i jobbet. Snabba ryck hem för att hinna se lite hockey. Däremot tröttnade jag rätt snabbt på hockeyn och lag på Game of thrones istället. hehe, får man dissa hockey när Finland spelar? :P Jaa, men jag var lixom inte taggad för att se hockey just ikväll. 

Lagade ihop ett mumsigt kvällsmål bestående av 250 gram kvarg smaksatt med min nya smak Vit choklad (MUMS!), 4 riskakor  (och jaa nej alla 4 riskakorna är inte med på bild eftersom jag åt en medan jag lagade ihop målet) med sallad, kalkon och gurka OCH aromatsalt på (ett måste!) och en mandarin. 


Fick Choklad och vitchoklad smakdropparna idag från MyProtein! :) Så himla gooooda och förmånliga! Rekommenderas! Du kan smaksätta smoothien, proteinshejken, kvarg, keso, gröt, kaffe, te, proteinplättar, bakverk ... jaa det passar till allt som behöver lite extra god smak! :) 

Inga kommentarer: