måndag 18 maj 2015

Formcheck och helglyx

Good monday people! Skönt med måndag! Måste få ett stop på mitt sötsugscravings som jag haft heela helgen! Har ätit alltför mycket gott..framför hockey på tv, och så har vi varit till Olearys på mat med vännerna, mys framför film, gott till kaffet.. ja allt från mjukglass, pizza från Mr.banks, hamburgarmåltid på Olearys, oreo-choklad (som jag fick av Linda som varit till Kos!! Dock har jag ätit upp hela plattan redan så ni fick inte se hur gudomligt god den chokon var!), en stor blandgodispåse.... jaa och en massa mer. Det har lixom blivit lite av en fest varje dag i helg, igen. Nå jag har njutit och det är huvudsaken. :)

Känner mig dock inte sådär fylld av energi i kroppen.. lite mer slö av överätande. Men kanske det neutraliseras till kvällens benbyggarpass med Emilia! 

Idag är jag äntligen ledig, så nu ska jag ut i solen och njuta med syster och hennes twins! Ha en fin dag! :) 
Skickade denna bild till Linda och Emilia i lördags och funderade ifall man kanske borde byta gren till Sumobrottning istället för Bikini fitness? ;) Borde passa mina matmängder bättre iallafall. Tror inte min mage har nåt botten.. for real! 

Inga kommentarer: