onsdag 6 maj 2015

Back-day!

Ah, my energy is back (än så länge mest psykiskt tillbaka)! Lite snack med coachen och en del ändringar.. Så nu mer mat, lite friare kostschema, dvs jag får gå på lunch med familjen/vänner en vardag om jag känner för det och behöver inte räkna det till mitt cheatmeal. Huvudsaken är att vi har energi, får till tunga bra träningspass och att vi inte äter socker och skräp varje dag. We´ll my life has returned! Även om jag älskar att gå efter exakt kostschema och ha matlådor så man slipper tänka vad man ska äta och vet att man får i sig det man behöver,  så känns det ändå väldigt behövligt att få ha lite friare tyglar nu. Så man kan tacka ja för mammas mat en onsdagkväll eller ta proteinbar i jobbet för att orka. Det var nog ett "friare" schema coachen hade tänkt att vi kör direkt efter tävlingen, men jag hade tagit schemat lite väl noggrant...  det är nu vi ska passa på att njuta och lev lite "som normalt" folk ;) Träningen är ju viktigaste nu under offseason och kosten har sin större betydelse under deffen, så nu ska vi leva och bygga lite kött på benen!! Jeehoo!

Har just käkat frulle och ska strax dra till gymmet för att pumpa bic och ryggen! Ska oxo träffa Linda och Emilia idag, storstäda vid min mormor och morfars och hinna köpa mera utomhusplantor och plantera dem nångång där emellan. Får se om dagens timmar räcker till.. :) 

Ha en skön dag! 

Inga kommentarer: