måndag 25 maj 2015

Energi för själen

Helgen har varit fantastisk! Massa roligt har varit på agendan. I fredags hade jag och viktor hit våra familjer på mat och tårta. Bakade och donade på hela fredagen och huset var städat så fint.. och så klart minns man inte att ta EN ENDA bild!? Vem glömmer sånt lixom!.. Hursomhaver, allt var så gott att jag hade matkoma hela dagen! 

På lördagen jobbade jag morgonskifte och på kvällen drog vi till Strandis som hade 30-års jubileum, satt där några timmar och sen drog vi till syrrans och chillade där. Även där åkte en hel del gott ner, men det var en underbar kvalitetstid. Så underbart att bara göra det man känner för, följa med strömmen och njuta av tillvaron.

Men, foton har jag däremot från igår när vi hade överraskningsbrunsch för blivande mamman Joanna! :) Alla vi tjejer träffades vid Emilias på förmiddagen och fixade brunch innan Joanna blev ditlurad. Vi åt massa gott (igen ;) ), hade lite lekar och umgicks - en riktigt härlig dag med tjejerna! Efteråt blev det kvällsskifte i jobb för min del, och kvällen avslutades med Furious 7. 

Så om vi ska summera helgen har det varit en underbar cheatmeals-helg med det bästa sällskapet! Välbehövligt för själen! :) 

Idag ska jag däremot inte inta något sött.. nytt träningsschema har vi fått, så ikväll efter jag dragit ett pass på gymmet blir det att slakta ben med Emilia. Hoppas på bra energi efter att alla depåer är väl påfyllda från helgen! :) 



Inga kommentarer: