söndag 24 augusti 2014

Sara&Tony

Igår blev det bara några få timmars sömn efter nattskiftet för sedan var det dags för att stiga upp och göra mig i ordning för barndomsvännen Saras och Tonys bröllop! Vigseln ägde rum i Pedersöre kyrka och festen i Tullpackshuset i Kokkola. Ett väldigt fint, avslappnat vackert bröllop var det! Brudparet såg så lyckliga ut, festlokalen var prydd med ljusslingor och härliga kärleksfulla detaljer, maten extremt god och gästerna glada. En lyckad fest! 
Jag tog min ätardag då, så även jag fick njuta av allt gott som bjöds. Maten var från Gourmet garaget och det kan jag verkligen rekommendera, härliga smaker komponerade ihop som en enda ljuvlig melodi i munnen, som jag njööt! *smileymedhjärtögon*. Efteråt var det tårt- och godisbuffe.. Ännu mera hjärtögon! :D
Klockan 20 fick jag avsluta festen för min del eftersom jag hade ännu jobb inatt. Nu strax slutar jag, och soooom jag ska sova när jag kommer hem! Är riktit riktit trött nu. 
Senare på dagens schema idag är poseringsträning med Emilia, dra Abs'n butts pass på gymmet och därefter öva med gymmets personal inför Spotlight som är inkommande onsdag. Alltså en rätt fullspäckad kväll väntar efter min sömn. Men roligt så. Tack, och goder natten! :)

Vackra brudparet Sara&Tony
Fina Anne-Lie och Jag
Nyygift
Strålande Linnea och Anne-lie
Den utsökta maten. Efterrätten hann inte ens med på bild innan den var uppäten ;)
Jag och glada Sara

Inga kommentarer: