onsdag 13 augusti 2014

Frulle

Goomårron! Vilken härlig dag det är idag! Vaknade utan väckarklocka kl.8 och kände mig riktigt utvilad. Sover så bra på nätterna nu när det är kallare ute och man sover med fönstret lite på glänt så man nästan fryser lite, mmmm!:) 
Har ätit frukost just och ska röja upp i lägenheten lite innan det blir plyo-pass på gymmet. 
Förra veckan blev det lite mer träning än vanligt och under alla pass gav jag så gott som allt, och med endast 1 vilodag börjar min kropp kännas liite seg. Men måst fokusera och köra på, 4 pass kvar denna vecka och sedan 2 vilodagar! Awesome! 
Idag fyller min mamma år, min älskade, omtänksamma, underbara, bästa mamma. Är så tacksam och lycklig för att ha en så bra mamma! :) Så, ikväll ska vi fira henne, jeho! :) 
Hoppas ni oxo får en fin bra dag! Puss&kram

Inga kommentarer: