tisdag 5 augusti 2014

Just nu

Idag: sovmorgon. Började dagen med ett gött styrketräningpass med Emilia. Kaffat hos systers. Powernappat med Viktor för att slippa solen för en stund. 
Just nu: sitter i jobbet och väntar på nästa matpaus ;)
Mående: mår för tillfället mycket bra, men de senaste dagarna har jag haft återkommande magsmärtor och tror jag har magkatarr igen. (Sist jag hade det var exakt ett år sedan, mitt i sommaren) Tror det beror på att jag blir så stressad av sommarvärmen, avskyr när det är för varmt och tar en väldig stress av det. Känner att man borde göra allt och inget, för att få ut det mesta av det fina vädret. Är mycket mer harmonisk när det är lagom svalt och man kan i lugn och ro tex städa/laga mat/osv.
Denhär veckan: 3 nätter jobb, träning, husvisning (JAA vi har börjat öppna ögonen för eventuellt ett husköp!!:D hoppas på att hitta ett lämpligt hus inom snar framtid), Trifinity Team-träff, en rolig vecka! :)
Dagens citat: look up, get up and never give up! 

Ser åtminstone ut att börja bli svalare väder sakta men säkert! Tummen upp!

Inga kommentarer: