onsdag 27 augusti 2014

Compression calf sleeves

Hallå där, allt bra med er? Ett Plyo-pass fick starta denna dag, tungt, svettigt men roligt! Mina ben är helt utan energi nu, ligger raklång på soffan och det känns som jag skulle kunna lämna hit resten av dagen. Men huvudet är utvilat och på topp så nu ska jag bege mig till Larsmo och träffa mina systrar och deras söner och senare tillbaka till gymmet, träning och lite övning inför Spotligt och även en kort uppvisning på stan. Hoppas bara det inte regnar alltför mycket. 
Åh, och så har jag glömt visa er här på bloggen mitt senaste bästa köp- nämligen Compressions calf sleeves! Tänkte först att det är bara en till Måste-ha-boom-för-träningen, men de är verkligen superbra! Håller blodcirkulationen bättre igång i benen och påskyndar återhämtningen, dessutom är de ju snygga oxo! Sist jag jobbade hade jag dem på under nätterna oxo och det hjälpte minnsann! Annars brukar jag få kalla stela ben och fötter men nu var de varma och jag fick inte dendär stickiga känslan i benen. Bra köp! Finns vid Mattssons i Jakobstad och i Intersport i Kokkola.


Inga kommentarer: