söndag 31 augusti 2014

Villaavslutning

Hej på er alla nattugglor! Idag är det villaavslutning, en mysig trevlig tradition som ligger nära mitt hjärta och som varje år firas på ett eller annat sätt. Men detta år firar jag det på jobbet.. dvs inte särskilt festligt men fick med flickorna på avdelningen ut och köra en stund i Larsmo och se lite raketer och villor som hade gjort så fint med massvis av lyktor och facklor! SÅ mysigt! Skulle gärna ha spenderat denna kväll med Viktor, familj o vänner, suttit i mörkret med ljus och filt och pratat in på småtimmarna, men det får jag göra en annan kväll. Det behöver ju faktiskt inte vara en viss högtid för att man ska få göra en kväll lite mer speciell.

Jag har det helt bra på jobbet också, har just ätit ett gott mål, kvarg, mysli, äppel, riskaka med ett fett lager av jordnötssmör, strawberry cupcake-te och vitaminer. Nu ska jag slänga upp fötterna och se på Game of Thrones - bästa serien för tillfället!
I just löööv jordnötssmör!! mmmmmmmmmmm !! Bättre än choklad är det ju inte, men nästan lika bra! ;)

Inga kommentarer: