onsdag 6 augusti 2014

Poseringsskor


Juste, har ju fått mina poseringsskor!! Fick dem förra veckan och är helnöjd! De är beställda från boutique Loulou, hette det så? Nåja, de sitter perfekt och det är så mycket kulare att få öva med de skor man faktiskt ska bära på scen sedan. Måste börja träna poseringen mer.. har helt ärligt bara övat 2 gånger ännu, men förut använde jag ju högklackat ofta så att gå med höga skor blir jag snabbt van med igen. Det är väl bara poseringarna jag måste börja nöta in nu bara. Många månader kvar men veckorna bara rusar ju iväg så att börja i tid är ju aldrig fel. Och så är det ju viktigt att hitta sin egen stil när man går och posar.. att man inte försöker vara som någon annan utan hitta den stil man själv känner sig bekväm i och att det utstrålar Jag. 

Ihelg ska vi till Vasa för Trifinity Team träff, vi ska träna, poseringsträna, diskutera och få information om ditt och datt av våra coacher. Ser SÅ framemot det!!
Sådär annars rullar träningen och kosten på riktigt bra, har gjort allt enligt schema sedan vi började och jag har börjat se framsteg i mina ben- och bröstmuskler, däremot vill mina axlar, biceps och triceps stå lite stilla kan jag tycka. Vikten har gått upp en aning men vilket är meningen, vi är ju nu i offseason u know! ;) bulkmode on! Vill bli riktigt stor och köttig så att det finns härliga resultat sedan att ta fram under deffen.


Har just ätit mitt fjärdje mål för idag.. blir ju lite andra mattider för mig som jobbar natt. Hade tänkt att njuta länge av min stora måltid av ris, tonfisk och grynost men huxflux var den nere i magen, så gott var det! Kryddade maten massor av chili, vitlöks och örtsalt och började svettas som en gris där jag satt och åt för mig själv. Man måste minnas dricka tusen liter vatten om dagen nu bara när det är sådär varmt och man tränar.. försöker minnas att gå med vattenflaska hela tiden men får ju gå och kissa varannan minut också, hur ska man lösa det problemet då. Stora problem att fundera ut lösningar på här under natten! ;) Sov gott kära ni!

Inga kommentarer: