torsdag 7 augusti 2014

Crosstrainer

Har länge haft utkik efter en spinningcykel eller crosstrainer att köpa mig, och i söndags hittade jag en på nätet. Så i måndags var vi och hämtade den, som tur fanns den i Jakobstad. Många finns till salu men de flesta finns i Vasa och i södra finland. Så tänkte att nu satsar jag och skaffar mig en, så har jag färdigt en maskin så jag kan göra min cardio hemma när det blir närmare tävling så slipper man springa till gymmet två gånger om dagen eller ifall det regnar ute. Perfekt! Har inte testat den sådär på riktit ännu men den står snällt och väntar där i vårat sovrum. Viktor kommer säkert vara glad att få vakna till den sen när cardion ökar i mitt träningsschema. ;) Den verkar iallafall riktit bra och nypriset ligger där runt 300€ för den,men att köpa en sprillans ny kändes lite onödigt när dendär bara var 2år gammal. :)

Inga kommentarer: