onsdag 24 oktober 2012

Valpsjuka

Kom just hem från gymmet. Idag skulle jag egentligen på Bodycombat, men de var inställt så det blev ett BodyPump pass istället. Denna gång ökade jag vikterna lite och det var helt otroligt tungt. Lär vara rätt sjuk i hela kroppen imorgon, åtmsintone axel/deltamuskeln kommer värka eftersom det nu blivit träning av den muskeln två dagar i rad.

Hursomhelst har jag sån fruktansvärd valpsjuka i mitt vänstra ben nu. Robin försökte massera den lite imorse men jag trodde jag skulle dö. Skulle behöva till en massör men det kommer ta så sjukt så jag bara viker mej från att gå dit. Men det tar ju förbannat sjukt att springa och gå just nu också, så vad är bättre, kanske att få det fixat... men jag våågar inteee.. :O
Har mixat ihop en god smoothie just också. Gjorde på frusna Aroniabär, jordgubbar och banan + turkisk yoghurt på! Mums! :)
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: