fredag 26 oktober 2012

Har snön kommit?

Nån som missat att snön fallit ned i jakobstadstrakterna? nu vet ni. Igår började det snöa och det har snöat sedan dess. Nu är marken täckt med vit fin snö. Det ser faktiskt ljus och vackert ut. Men kallt! Idag fick jag verkligen julkänslor också, så julshoppade lite fina grejer från Blossom idag. :)
Idag har vi varit lediga från LPt, eftersom vi skickade in det till språkgranskaren och till plagiatkontrollen igår. Skönt. Nu återstår det att göra en hemtentamen innan vi får tillbaka vår LP och får renskriva det. Det närmar sig... så småningom.
Har idag även varit på en "arbetsintervju", inte för att jag söker jobb, eftersom jag har ett redan, men för att presentera mig och visa att jag finns, för framtiden.




Ikväll har jag även varit på gym, hade mamma med mig idag. Så vi drog träningen tillsammans. Vi tränade kondition i 35 min (crosstrainer 10min,cykel 10min, löpning 10min och armcykling 5min) därefter drog vi flera underbara magövningar som jag hoppas känns av imorgon! :)

Jag har även de senaste veckorna lagt märke till , att min stabilitet i mage,sidmuskler och rygg har blivit märkbart starkare och jag kan öka vikterna nu. Det känns skönt att man ser hard work pays off! En härlig känsla!:)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: