måndag 15 oktober 2012

Varje dag är en ny chans

Då var dagens träning över. Den gick som den gick, och det var inte direkt bra. Glädjen och styrkan fanns inte alls där idag. Fastän jag trodde det skulle bli en hård träning, som skulle riva igång måndagen så kändes jag helt kraftlös och motivationen for bort med vinden.
Det blev hursomhelst 30 min på löpmattan (11km/h) och därefter triceps och baklårmuskel-träning.
Satt sedan ner och diskuterade livet och träning med två trevliga mänskor, vilket gjorde att jag fick tillbaka motivationen och glädjen och hade lust att börja om med min träning. :) Men drog hem och tankade tillbaka energin med bacon-kyckling pasta. 




För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
- Nalle Puh

Inga kommentarer: