onsdag 24 oktober 2012

Goodmornin'

Imorse fick jag en väldigt trevlig väckning. Robin kom till mitt när jag låg och sov, och lag sina iskalla händer under täcket.. okej, det var inte det som var trevligt, utan att han också hade köpt en Redbull och en vit chokladplatta till meeej! Så blir jag gärna väckt flera gånger. Jamenar, vem vill inte öppna ögonen och se en chokladplatta framför en! ;)

Strax kommer Malena hit och vi ska göra det samma vanliga, hålla på med vårt lärdomsprov. Ha en fiin dag!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Sarro sa...

Vad snällt! Finns det nå bättre än helt oväntade överraskningar och små presenter :)Ska du spara chokon till helgen? ;)

Sabina sa...

Jaa, nee preciiis, de e ju de bästa att få små överraskningar!! :)) Haha.. jaa Robin sa nog att får se om jag kan hålla mej, men joo tror ja måste försöka vänta ti fredag! ;) Om int imoron... ;)