måndag 22 oktober 2012

All träning är bra träning

Måndag, igen då. Känns skönt med en nya vecka med en nya start. Det har varit en skön helg och vetnivad, jag har faktiskt ätit godis två dagar denna helg :O woop woop. Och det var såå gott! Jag njöt varje sekund.. tills jag började må illa ;)

Föregående veckas (42) träning såg ut såhär:
Måndag: Gym (löpning 30 min, biceps/triceps och baklår)
Tisdag: Gym (löpning 30 min, crosstrainer 10 min, axlar- och magträning)
Onsdag: Kondition 15 min, Bodycombat 60 min
Torsdag: BodyAttack 60 min
Fredag BodyAttack 60 min
Lördag: vilodag
Söndag: vilodag

Jag har hunnit med min träning som jag brukar, men den har fått anpassa sig efter mina skoltider och LPskrivandet, därför har jag inte följt något exakt träningsprogram. Men har tänkt att lägga upp ett 3 månaders träningsprogram för mig själv när skolan börjar lida mer mot sitt slut. Så att jag kan fokusera mer på träningsformerna.

Inga kommentarer: