lördag 6 oktober 2012

Barnvakt

Åh så gott det är med frukost! Hela natten har jag väntat på att få stiga upp och äta varm gröt, avocado, kaffe, turkisk yoghurt.. Best thing ever.

Igår gick det bra i jobbet, det var kul också, fast man känner sig lite förvirrad när man inte varit där på en vecka och mycket har hunnit hända. Och så är det lite svårt att släppa arbetstankarna för natten när man slutar vid 23 tiden. Men jag var hursomhelst så slut i kropp och knopp att jag somnade på momangen.

Och vet ni vad jag ska göra idag? Tam ta daaa.. Jag och Robin ska sköta min systers tvillingar, hela dagen. Eftersom de ska på bröllop. Det ska bli skoj. Så nu ska jag börja fixa mig och först åka till min andra syster och fixa hennes hår och sedan, barnvakt - here we come! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbar du på Luna ännu? Minns att du skrivit att du gjort din praktik där.

Sabina sa...

Jo, Jag hade min praktik på 3 månader där, sedan sommarjobbade jag där i 3 månader och efteråt när skolan började igen fortsatte jag att hoppa in nu som då. :)