söndag 14 oktober 2012

Rekommenderar

Rekommenderar VERKLIGEN proteinpulvret One Whey från fitnessguru! De steg långt över mina förväntningar med både smaken och för att inte tala om kvaliteten - den kunde inte vara bättre! Helt klart det bästa proteinpulvret jag har haft, och jag har testat på ganska många olika märken. Jag skulle också velat ha One whey proteinpulver med vaniljsmak - till morgongröteneftersom  jag gillar vanilj så himla mycket och kan inte tröttna på det. 


Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Jensku sa...

Proteinpulver i gröten, det har jag aldrig tänkt på. Mindblow! Bra tips =)

Anonym sa...

Hejsan! jag har oxå funderat på att beställa proteinpulver från fitnessguru, så jag har några frågor till dig: gick det enkelt och smidigt att beställa? vad kostade frakten? hur lång tid tog det och hur betalade du? :) Fin och inspirerande blogg annars :)